WITAMY NA STRONIE ROD DĄBROWSKIEGO W POZNANIU

W bieżącym roku obchodzimy Jubileusz
40 - lecia Polskiego Związku Działkowców.

 

AKTUALNOŚCI

Naprawa dziury w ogrodzeniu - 13.10.2021r.

W uzupełnieniu wczorajszego wpisu, informujemy, że załatana została również dziura w ogrodzeniu od strony nowego budynku mieszkalnego, która "straszyła" już od dobrych kilku miesięcy. Dziękujemy Stanisławowi Woźniakowi oraz kolejny raz Krzysztofowi Cichoniowi.

Link do zdjęcia przed i po >>

Otwórz post na Facebooku >>

 

Podsumowanie tygodnia - 12.10.2021r.

W dniu wczorajszym, dzięki ponownemu zaangażowaniu Krzysztofa Cichonia, udało się przyciąć żywopłot wzdłuż głównej alei. Pomogli również Marek Wnuk i Jacek Liersch, pozostaje nam tylko uprzątnąć przycięte gałęzie wzdłuż płotu. Panowie - dziękujemy, bo udało się zaoszczędzić kolejne kilkaset złotych na rzecz ROD.

W ostatnim czasie wymieniona została spłuczka przy bidecie w WC, naprawę również udało się wykonać bez kosztów robocizny, a podjął się tego Marian Kryzel. Oprócz tego, dzięki zaangażowaniu Dominiki Śniegowskiej umyte zostały okna w budynku świetlicy, co wcześniej również wiązało się z kosztem po stronie ROD.

Za cały wkład ostatniego tygodnia - DZIĘKUJEMY!

Zachęcamy Państwa do zgłaszania się z propozycjami wsparcia w nawet najprostszych tematach, bo dzięki temu możemy realnie zaoszczędzić nasze wspólne środki.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Pismo od Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej - 11.10.2021r.

Informujemy, że Zarząd Komisaryczny otrzymał w ubiegłym tygodniu pismo podpisane przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej, które zamieszczamy do wglądu.

Link do otrzymanego pisma >>

W odpowiedzi na pismo informujemy, że wiadomość o comiesięcznych zebraniach Zarządu została umieszczona na stronie 5.10.2021 r. (zebranie odbywają się niezmiennie w ostatni czwartek miesiąca o g.17:00 w świetlicy). Oczywiście nie ma żadnego problemu aby Przewodniczący Komisji Rewizyjnej brał w nich udział, a nawet jest to wskazane - zapraszamy.

W odpowiedzi na kwestie dotyczące strony internetowej, informujemy, że wszystkie wymienione w piśmie elementy zostały usunięte przez byłego administratora strony (Pana Bożka) przed jej przekazaniem Zarządowi Komisarycznemu, co miało miejsce 18.09.2021 r. o godz. 21:14.

Od tego momentu uruchomiony został m.in. profil ROD na facebooku, a w każdym z postów zamieszonych na stronie pojawia się link bezpośrednio od odpowiedniego posta na facebooku, aby umożliwić komentowanie. W zakładce dot. najmu sali pojawiła się informacja o wynajmach zrealizowanych i zaplanowanych. W najbliższym czasie postaramy się również o wrzucenie informacji dot. faktur za wodę czy energię elektryczną.

Jeśli mają Państwo jeszcze inne pomysły co mogłoby pojawić się na stronie, aby wszelkie działania zarządu czy koszty ponoszone na rzecz ROD były przejrzyste, prosimy o informacje.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Boks betonowy na odpady zielone - 10.10.2021r.

W związku z potrzebą wymiany boksu betonowego na odpady zielone (co zaplanowane zostało także na Walnym Zebraniu), zwracamy się z prośbą o podzielenie się wszelkimi pomysłami i uwagami co do tej inwestycji. Oczywiście, jeśli ktoś z Państwa ma kontakt do firm mogących podjąć się ewentualnej wyceny i prac to również będziemy wdzięczni. Na wszelkie informacje czekamy pod postem na facebooku, pod mailem biuro@roddabrowskiego.pl lub bezpośrednio na działkach do 28.10.

Z góry dziękujemy za zaangażowanie!

Otwórz post na Facebooku >>

 

Facebook - uruchomienie profilu - 06.10.2021r.

W dniu dzisiejszym uruchomiony został profil naszego ROD na Facebooku. Przede wszystkim zamieszczane będą tam równolegle wpisy, które pojawiają się na stronie. Będzie to również miejsce gdzie mogą Państwo wypowiadać się na poruszane tematy. Zapraszamy do polubienia profilu i śledzenia informacji również tam.

Jeśli mamy tutaj kogoś, kto chciałby zaproponować np. grafikę pod kątem zdjęcia profilowego lub zdjęcia w tle, to również zachęcamy!

Profil na Facebooku >>

 

Ogłoszenie - sprzedaż zbiornika na wodę 1100 l - 06.10.2021r.

Na prośbę Pani Marioli z działki nr 15, przekazujemy informację, że ma ona na sprzedaż duży zbiornik na wodę (1100 litrów). Szczegóły bezpośrednio u Pani Marioli.

PS. Prosimy o kontakt jeśli ktoś z Państwa miałby podobny temat w przyszłości.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Wynagrodzenie Zarządu Komisarycznego - 06.10.2021r.

Informujemy, że na podstawie podjętej uchwały, wynagrodzenie całego składu Zarządu Komisarycznego wynosi 0 zł - dzięki temu uda się zaoszczędzić pozostałą na ten cel w budżecie kwotę około 1400 zł.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Podsumowanie tygodnia - 05.10.2021r.

W ubiegłym tygodniu spisane zostały wszystkie liczniki energii elektrycznej w ogrodzie, a stan licznika głównego przekazany do inkasenta.

W ostatnie weekendy obsłużyliśmy również wynajmy świetlicy (łącznie 3), kolejne 4 wynajmy mamy zaplanowane jeszcze w październiku. Wszystkie wynajmy obecnie obsługiwane są bez pobierania dodatkowego wynagrodzenia osób obsługujących (dotąd było to 120 zł za imprezę).

Dziękujemy Dominice Śniegowskiej, za posprzątanie kuchni w świetlicy. Mimo, że najemcy mają obowiązek oddać obiekt posprzątany, to co jakiś czas trzeba zrobić gruntowne porządki.

Ponownie zachęcamy Państwa do zgłaszania się z propozycjami wsparcia w nawet najprostszych tematach, bo dzięki temu możemy realnie zaoszczędzić nasze wspólne środki - z aktualnych spraw jest to np. przycięcie żywopłotu wzdłuż głównej alei prowadzącej do placu.

Wkrótce zamieśmy również podsumowanie podjętych w ostatnim czasie uchwał.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Zebrania Zarządu - 05.10.2021r.

Informujemy, że zebrania zarządu odbywają się niezmiennie w ostatni czwartek miesiąca od g.17:00 - najbliższe w czwartek 28.10.2021 r. Jednocześnie, jeśli ktoś z Państwa ma jakieś pytania lub sprawę do załatwienia, pozostajemy dostępni dla Was w międzyczasie - np. osobiście na działkach.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Podsumowanie tygodnia - 24.09.2021r.

Część z Państwa zauważyła pewnie, że w ostatnim tygodniu skoszony został teren placu przed świetlicą - jest to efekt pracy p. Krzysztofa Cichonia, który zrobił to bezpłatnie (jedyny poniesiony koszt to 5l paliwa), dzięki czemu udało się uniknąć dotychczasowego kosztu około 700 zł. W tym tygodniu udało się również dokonać małego remontu w kuchni w świetlicy - położenie nowej okleiny na ścianie w okolicach kuchenki i blatu - tu swój wkład ma p. Dariusz Piątkowski (całość wykonana bezpłatnie, włącznie z dostarczonymi przez Barbarę Martin-Piechowską materiałami). Z działań w świetlicy udało się również kompleksowo wyczyścić łazienkę - co również jest zasługą Basi.

Za cały wkład ostatniego tygodnia - DZIĘKUJEMY!

Zachęcamy Państwa do zgłaszania się z propozycjami wsparcia w nawet najprostszych tematach, bo dzięki temu możemy realnie zaoszczędzić nasze wspólne środki.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Odpady wielkogabarytowe - 24.09.2021r.

Raz jeszcze przypominamy, prosimy i apelujemy o niewrzucanie odpadów wielkogabarytowych do pojemników na odpady zmieszane, a także o niepozostawianie ich wokół pojemników na odpady. Nie mamy podpisanej umowy z GOAP-em na odbiór takich odpadów. Będziemy się starali rozwiązać ten problem. Póki co wspólnie zadbajmy, aby miejsce, gdzie stoją pojemniki na odpady było miejscem schludnym i żebyśmy nie musieli się za nie wstydzić.

Otwórz post na Facebooku >>

 

Zawiadomienie - 23.09.2021r.

Z wielkim smutkiem informujemy, że odszedł z naszego ogrodowego grona śp. Pan EDWARD MIGAJ, wieloletni członek zarządu i jego vice prezes. Będzie Go brakowało na ogrodowych alejkach.

 

Skład nowego zarządu - 15.09.2021r.

Dnia 1.09.2021 r. Polski Związek Działkowców Okręg w Poznaniu, na podstawie uchwały nr 284/2021, powołał zarząd komisaryczny ROD im. J.H. Dąbrowskiego w Poznaniu, w składzie:

  Nowy skład Zarządu Komisarycznego  
1 Prezes Kryzel Marian dz.35
2 V-ce Prezes Śniegowski Michał dz.44
3 Skarbnik Martin-Piechowska Barbara dz.17
4 Sekretarz Leszczyńska-Piątkowska Małgorzata dz.65
5 Członek Liersch Jacek dz.28
6 Członek Górczyński Andrzej ROD im. 2 Armii WP

W dniu 15.09.2021 r. odbyło się protokólarne przekazanie dokumentów nowemu zarządowi, który tym samym przejął na siebie wszystkie obowiązki.

Otwórz post na Facebooku >>