ZARZĄD ROD
Skład osobowy organów ROD im.gen. H.Dąbrowskiego
Zarząd ROD
Prezes − Michał Śniegowski
V-ce - Prezes − Marian Kryzel
Skarbnik − Małgorzata Leszczyńska-Piątkowska
Sekretarz − Mateusz Słupiński
Członek − Jacek Liersch
Komisja rewizyjna
Przewodniczący − Paweł Kozioł
Wiceprzewodniczący − Krystyna Sorbian-Góral
Członek − Stanisław Woźniak
Gospodarz − Brak (osoby chętne podjąć się roli gospodarza zapraszamy do kontaktu z zarządem)
ZEBRANIA ZARZĄDU
Termin zebrań zarządu.
Zebrania zarządu odbywają się cyklicznie, w ostatni czwartek miesiąca od g.17:00.
UCHWAŁY
Uchwały podjęte na walnych zebraniach.
- Rok 2020
− W związku z zagrożeniem epidemicznym wywołanym przez koronawirusa SARS-CoV-2. zarząd ROD uchwałą z dnia 1 lipca 2020 r. podjął decyzję o odstąpieniu od organizowania Walnego Zebrania w roku 2020. - Rok 2019
− Walne Zebranie Sprawozdawczo − Wyborcze członków ROD z dnia 14 kwietnia 2019 roku. - Rok 2018
− Walne Zebranie Sprawozdawcze członków ROD z dnia 22 kwietnia 2018 roku. - Rok 2017
− Walne Zebranie Sprawozdawcze członków ROD z dnia 23 kwietnia 2017 roku. - Rok 2016
− Walne Zebranie Sprawozdawcze członków ROD z dnia 24 kwietnia 2016 roku. - Rok 2015
− Walne Zebranie Sprawozdawczo − Wyborcze członków ROD z dnia 26 kwietnia 2015 roku. - Rok 2014
− Walne Zebranie Sprawozdawcze członków ROD z dnia 26 kwietnia 2014 roku.
WYBRANE DOKUMENTY USTANOWIONE PRZEZ ZARZĄD
- Uchwała Nr 141
− z 24 lutego 2017 roku w sprawie powołania doraźnej komisji technicznej w celu włączenia pompy abisynki do ogrodowej sieci wodociągowej na sezon 2017 celem zwiększenia ciśnienia w układzie, a jednocześnie uzyskania oszczędności finansowych.